Problemi con tasto ” aggiungi al carrello”

This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 1 years, 10 months ago ago by Rose Tyler

  • Avatar: Linda
    Linda
    Participant
    June 3, 2022 at 23:29

    Ciao! non riesco a impostare il tasto aggiungi al carrello correttamente. Anche quando da mobile voglio cliccare su un prodotto per visualizzarlo devo sempre fare il doppio tap nell’immagine. C’è la possibilità di fare un solo tap nell’immagine del prodotto e aprire la pagina singola del prodotto stesso e vorrei anche usufruire del tasto aggiungi al carrello che al momento non aggiunge il prodotto al carrello ma semplicemente mi apre la pagina del prodotto come se cliccassi nell’immagine.

    1 Answer
    Avatar: Rose Tyler
    Rose Tyler
    Support staff
    June 4, 2022 at 08:32

    Hello,

    Thanks for using our theme.
    1/ Theme options > Woocommerce > Shop > Products style > Product Content Elements > Hover buttons on mobile
    2/ It redirects to the single product page because you are using an additional plugin that adds parameters, which can be selected before adding to cart, for example – https://prnt.sc/baM5Wh7g1Fil

    Regards

  • Viewing 2 results - 1 through 2 (of 2 total)

The issue related to '‘Problemi con tasto ” aggiungi al carrello”’' has been successfully resolved, and the topic is now closed for further responses

We're using our own and third-party cookies to improve your experience and our website. Keep on browsing to accept our cookie policy.