After installing the messagae ” There has been a critical error”

This topic has 13 replies, 3 voices, and was last updated 1 year, 11 months ago ago by Olga Barlow

  • Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 13, 2022 at 23:02

    Hello,
    I have purchased your XStore – Multipurpose WooCommerce Theme product but after I installed it I can not reach my web site an I am taking this message ” There has been a critical error on this website.” Please help me.

    Thank you very much.

    12 Answers
    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 13, 2022 at 23:27

    My PHP version was 7.4, I have changed it 8.1. now.

    Please contact administrator
    for this information.
    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 14, 2022 at 07:40

    Hello, my website is not still working. Can you look it urgent, please? If you tell me that before purchasing I would not purchase it. After purchasing, I see many of person look for the same error.

    Avatar: Rose Tyler
    Rose Tyler
    Support staff
    March 14, 2022 at 08:36

    Hello,

    Enable debug mode in WordPress – https://wordpress.org/support/article/debugging-in-wordpress/ to find out what error appears on your site, it will point you in the right direction what needs to be fixed.
    Could you, please, create FTP access? We don’t need cPanel, only FTP host, FTP username and FTP pass. If you do not know how to create FTP contact with your hosting provider, they will help you.
    Waiting for your reply.

    Regards

    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 14, 2022 at 10:16

    Hello,

    I have created a FTP account for you,

    Please contact administrator
    for this information.
    Avatar: Olga Barlow
    Olga Barlow
    Support staff
    March 14, 2022 at 15:57

    Hello,

    What FTP host should we use? Because your domain name does not allow to connect https://gyazo.com/ec3ab3e3fec9c3fd0a4733e06f95f625

    Regards

    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 14, 2022 at 16:32

    Hello again, I asked my wordpress firm they said me

    Please contact administrator
    for this information.
    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 14, 2022 at 18:35

    Dear community of 8themes, could you solve my problem with my website, I wonder that you said me something and then I reply you immediately, but you could not reply again, could you give support week and weeks? I am Happy that I had not purchased 12 month support. Thank you very very very much, you are awesome!

    Avatar: Olga Barlow
    Olga Barlow
    Support staff
    March 14, 2022 at 18:53

    Hello,

    Response time is up to 24 hours and depends on the number of requests.
    But we do our best to answer faster.

    I can’t connect to your FTP and I can’t log in to your Dashboard.
    So, could you please test the access by yourself and then provide us with the correct WP Dashboard username and pass and with FTP host, FTP password and FTP username. Once we’ll be able to log in and connect we’ll help you with theme installation.

    Regards

    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 14, 2022 at 20:05

    Ok then. Can I request refund please, I think your theme is not fit my Website. Thank you

    Avatar: Olga Barlow
    Olga Barlow
    Support staff
    March 14, 2022 at 22:52

    Hello,

    Could you, please, provide us with correct WP Dashboard access to allow us to install theme with demo content at least. Because I suppose that you did not install that correctly and it caused all the other errors. If you try theme and then after our installation you won’t change your mind we’ll give you refund.

    Regards

    Avatar: ayhan.karagoz.vm
    ayhan.karagoz.vm
    Participant
    March 15, 2022 at 07:27

    Hello, I do not want to your theme, that’s why I have requested refund. Please, can you refund immediately.
    Have a nice day

    Avatar: Olga Barlow
    Olga Barlow
    Support staff
    March 15, 2022 at 16:57

    Hello,

    Ok. Take our apologies that you faced inconvenience using our theme.

    Regards

  • Viewing 13 results - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.Log in/Sign up

We're using our own and third-party cookies to improve your experience and our website. Keep on browsing to accept our cookie policy.