This topic has 28 replies, 3 voices, and was last updated 1 years, 6 months ago ago by Artur
Are you from Ukraine ?, but can I communicate in Russian ?, I’m just from Armenia and English is not very convenient for me
I’ve tried to connect from this one – 176.98.91.219, right now.
This is ip 176.98.89.228 of one of our dev, the problem will be passed to him, once I get the correct access from you.
Regards
Да, вы можете отвечать здесь на русском
Хорошо, я исползую хостинг Beget, и вот ответ тех поддержки Beget
Дело в том, что украинские интернет-провайдеры блокируют запросы к российским IP-адресам, из-за чего у пользователей с территории Украины могут наблюдаться проблемы с доступом к сайтам на нашем хостинге.
Пожалуйста, попробуйте воспользоваться VPN-сервисами для подключения к нашим IP-адресам из Украины.
Я передал эту тему нашей команде разработчиков. Дам вам знать, как только получите ответ. Пожалуйста, будьте терпеливы
Хорошо, буду ждать
Hello,
Fixed. Clear cache and check now.
The fix will be included in the next update also.
Regards
Хорошо, спасибо вам
Tagged: best selling, compare, conflict, plugin, theme, woocommerce, yith
The issue related to '‘Conflict between theme and plugin YITH WooCommerce Compare’' has been successfully resolved, and the topic is now closed for further responses